Sydney, 04.08.2007 Nederlands

Hoi iedereen,

Ik heb van mijn bazin uit Lux (Herbalife) een voorstel gekregen voor een senior functie! Natuurlijk heb ik dat aanvaard en moet op 01 november terug beginnen. Dus het wordt nu wel tijd om beginnen rond te reizen. Wanneer ik juist de vlucht terug neem, weet ik nog niet. Ik moet dat nog regelen en ik hoop dat ik uberhaupt een vlucht vind, want er zijn al vele vluchten volgeboekt. Dat wordt nog spannend!

Nog een week werken, en dan verlaat ik - snif snif snif - Sydney. Ik heb vandaag het eerste deel van mijn trip gepland!!! Dat maakt het wel een beetje 'excited', hoewel ik Sydney ga missen! Ik ga op 10 dagen meer dan 3000 km afleggen!!!!

Ik vertrek op 15 augustus met de trein naar Adelaide. Kom daar aan op 16 aug. Adelaide zou niet de meest aantrekkelijke stad van Oz zijn, maar ik wil er graag de Duitse invloed gaan opzoeken. Er zijn namelijk heel veel Duitsers uitgeweken naar Oz en die hebben zich meestal in Adelaide gevestigd! Er zouden daar werkelijk 'Duitse dorpjes' zijn.

De 19de ga ik met 'The Ghan' (een van de bekendste treinroutes in de wereld!!!) naar Alice Springs... Waar die grote rode steen te zien is... Op 23 Aug vertrek ik dan verder met 'The Ghan' om op 24/08 de Noordkust van Australie te bereiken in Darwin... Geen voetje baden in de zee daar, want er zouden daar zeekrokodillen zijn...:)

Wat ik daarna ga doen, weet ik nog niet. Maar ik zal in de trein wel genoeg tijd hebben om daarover na te denken...:)

Als het met die job in Luxemburg niet lukt, dan heb ik besloten om mijn Permanente Residentie aan te vragen voor Australie en dan emigreer ik definitief naar Sydney!!! Gisteren zijn we met de werkcollega's gaan karaoken... En als ik dat zo aanhoor, dan gaan er volgend jaar heel veel Australiers Luxemburg bezoeken!!!:)))

Groetjes, Ruben

No comments: