Sydney, 07.04.2007 Nederlands

Hoi iedereen!:)

Na bijna 2 maanden krijg ik eindelijk het besef van ver weg te zijn en tevens ergens een nieuwe thuis te hebben in het land van de grote insekten, Crocodile-Dundee-hoeden en stranden.:)

Ik breng jullie terug de groeten van Sydney! Ben donderdag terug naar Sydney vertrokken met een beetje pijn in het hart.!:) Maar niet voor lang: moet dinsdag tot vrijdag ALWEER naar Melbourne. Dat is mijn 4de week. Bovendien kregen wij het vreselijke nieuws dat mijn chef ontslag heeft genomen na amper 2 maand in het bedrijf. Ik ben nieuwsgierig hoe dat het project, waaraan ik werk, nu wordt verder gezet.

Vorige zaterdag heb ik een hele dag sightseeing gedaan in Melbourne. Heb de royal botanic gardens bezocht in de voormiddag en dan later de hele tijd gebouwen bekeken in het stadscentrum. Melbourne heeft heel schone 19e eeuwse gebouwen, gebouwd met opbrengsten van goud dat men in die tijd in Victoria gevonden heeft.

Zondag een wandeling langs het strand gemaakt. Het was prachtig weer hier! 20 graden, open hemel, de hele dag zon. 's Avonds zag ik de finale waterpolo op TV tussen Hongarije en Kroatiƫ. Ik wou gaan joggen in het park tegenover mijn hotel en het was enorm grappig te zien dat de waterpolo-finale op 300 meter van mijn hotel gespeeld werd. in het stadion in het Albert Park!:) Het gebouw van het zwembad is heel futuristisch en heeft namelijk een dak dat van het gebouw afstaat (een gebouw met als het ware geen vensters). Laat jullie fantasie werken!:)))) Dus ik zag dat publiek letterlijk zitten en kon natuurlijk ook de emoties de hele tijd horen. Dat was echt grappig. Ik zag eerst dat publiek op TV en 5 min. zag ik hen letterlijk zitten!:)

Nu een lang weekend van 4 dagen in Australiƫ.

Happy Eastern to everybody!!!:)

Ruben

NEXT in DOWN UNDER: hoe vieren Australiers Pasen?:)

No comments: