Sydney, 20.04.2007 Nederlands

Hoi,

Ik start met een flashback naar 3 maand geleden:'Ruben speelt volleybal in een kei leuk en supercool team 'Pritsch-Delux' in Trier'.

Om deze heimwee tegen te gaan, besloot ik om vorige zondag een volleybalploeg op te zoeken in Sydney! Ik te voet naar het Olympisch park. Na een uur stappen was ik daar. Ondanks het feit dat het park supergroot was, kwam ik direct een plakaatje tegen van de volleybalploeg. Dus ik me voorgesteld en direct meegespeeld, maar ik zag dat die supergoed speelden! Ik voelde me echt de slechtste speler van het veld. En ik dacht dat ik een van de betere spelers was in Trier!!! Ze brachten me zelfs taktiek bij!!! Alles goed en wel, ze waren en bleven heel vriendelijk tegen mij (ook na een aantal flaters!:) ) en vroegen of ik volgende week terugkom. Ik ga er terug naartoe: het is een goede leerschool, ik leer er Aussies kennen en het is gezond!!:)

De avond ervoor kreeg ik een sms van Drew. Die vertelde me dat ie een half uur later in de bar was, waar wij de vorige week wilden naartoe gaan. Dus ik, deze keer met identiteitskaart (!), naar de bar! We hebben ons kei goed geamuseerd daar! Om 3h ben ik dan naar huis gegaan. Een beetje tegen mijn goesting want ik wou er langer blijven.!:) Als ik dan naar huis liep door Hyde park, lag er op elke bank een dakloze te slapen. Sydney heeft echt een probleem met daklozen: je ziet er hier veel meer als in een doorsnee-Europese stad. Ik ben maar rustig verder gelopen, zonder veel lawaai te maken!:) Een blaffende hond bijt niet, een slapende hond zeker niet!:)

Ciao ciao!

Ruben

No comments: