Sydney, 04.05.2007 Nederlands

Hoi iedereen,

Na vrij veel regen in april (het regenseizoen hier), lijkt het hier wel terug zomer! We hebben enorm warme avonden (tot 25 graden!) en de zon schijnt hier de hele dag. Ik vraag me alleen af of dat dat typisch Sydney-weer is begin mei of dat dat iets te maken heeft met de klimaatsverandering. In ieder geval tijd voor een typisch Australische barbie:) en daarom hebben we voor Zaterdag een barbie voorzien. We hebben er ook al eentje gedaan op Dinsdag avond omdat toen iedereen in het huis was.
Zaterdag vieren we het afscheid van een Fransman (natuurlijk) die naar Cairns vertrekt (in het Noorden van Aussieland).

Via SBS heb eindelijk een voorsmaakje kunnen zien voor het komende eurovisiesongfestival. Spijtig dat het Songfestival overgedragen wordt met vertraging. Ik peins dat ik Donderdag morgen om 5h 's morgens naar een internetcafe ga gaan en proberen de halve finale van het songfestival daar live te zien via internet. Dan ga ik rond 8h (wanneer het ten einde is normaal gezien) verder naar het werk. Dat is perfect gewoon!:)) Oh ja, mijn prognostiek: Slovenië wint dit jaar!:)) Gevolgd door 2. Servië en 3. Griekenland.

C U guys! Ruben

No comments: