Sydney, 01.06.2007 Nederlands

Hallo iedereen,
Vorige vrijdag ben ik uitgegaan in het Belgian Beer Café. Het bier was er schijtduur, maar het is een van de beste café's in Sydney!!! En dat komt niet alleen uit mijn mond, het is gewoonweg een heel populair café in Sydney. Het was er stampvol. Ik had er afgesproken met een aantal Vlamingen, een Waal en 2 Rotterdammers, die ik op het vliegtuig heb leren kennen. Het was echt leuk om te horen wat zij al gedaan hadden.Zaterdag heb ik gecheckt of the Blue Mountains echt blauw zijn. De Blue Mountains zijn gewoonweg prachtig en. BLAUW. Je hebt er een enorm vergezicht en de blauwe schijn is te danken aan de eucalyptusbomen. Ik had er een groepje Amerikanen leren kennen, maar aangezien die nogal traag waren, heb ik me er met een snelle 'have a nice day!' vanonder uit gemaakt. Ik heb dan 2 meisjes uit het Duitse Bremen leren kennen en die waren heel wat sportiever.:) Het was een leuke dag die met een koffie en gebak in de trein werd beëindigd.:)
Heb een leuk weekend,Ruben

No comments: