Sydney, 02.03.2007 Nederlands part 2

Hoi iedereen,



En vandaag nog een tweede bericht uit Sydney! Jullie worden verwend vandaag!:)))
Ik had vanmiddag gezegd niet geinteresseerd te zijn in een verlenging van mijn contract hier. Ik ben juist bij de financieel directeur moeten komen en ze bieden mij hier nu ook een contract aan!!! Hoeveel maand weet ik niet. Ik zou ook in de financiele afdeling moeten weten, veel mogelijkheden, bla bla bla. Wel raar dat ze nu pas goed naar mijn CV hebben gezien en gezien hebben dat ik finance gestudeerd heb en meer dan 4 jaar werkervaring heb. Blijkbaar als je een deur sluit in Australie, gaat er toch nog een ergens een deur open. De andere functie is beter betaald en het reizen lijkt me zooo interessant, dus ik vertrek. Alhoewel, ik heb de deur toch niet volledig gesloten, want heb gezegd dat ik hen zal contacteren, moest het in die andere betrekking niet meevallen. Dat vonden ze goed.De deur staat dus toch nog op een kier!:)Amai, vorige week leek het moeilijk een job te vinden, een week later moet ik kiezen! Zo is het toch beter!!:)))
C U guys!Ruben

No comments: