Sydney, 03.03.2007 Nederlands

Hallo iedereen!

Gisteren avond ben ik uitgegaan met een Noorse vriendin die ik in de hostel heb leren kennen. Buiten het feit dat ze een koopverslaving heeft (ze is verslaafd aan schoenen en foulards!!!) is ze een toffe meid! We hebben eerst wat rondgehangen in Chinatown en zijn dan naar Darling Harbour gegaan. Daar zijn altijd supervele mensen en het is superleuk. We hebben een Breezer gekocht in de nachtwinkel en hebben ons op een bank aan het water gezet. Het was heerlijk genieten! Wat kan het leven toch schoon zijn. Zeker te weten dat er zoveel schone dingen zijn op deze aarde, ook al is het zover van Olen en Noorderwijk, he ma!:)Vandaag wordt het hier zeer warm. Terug 30 graden. Ik ga dadelijk picknicken in de royal botanic garden. Die is prachtig en supergroot!!! Dat is voor mij het schoonste stuk van Sydney! Het is ook prachtig gelegen aan het water en grenst aan het opera house. 's Avonds ga ik naar de Mardi grass. Er worden 300000 mensen verwacht en er was gisteren al vanalles te zien op TV.Maandag begin ik in de job van een week (alvorens mijn 3-maand job te beginnen). Moet daarvoor de bus of trein nemen van de Rocks (waar ik woon) naar Bondi Junction. Dat is - inderdaad - op een 500 meter van Bondi Beach.!!! Dus laten we hopen dat het volgende week schoon weer wordt, dan ga ik na het werk naar het strand!:)))

Groetjes uit Oz,Ruben

No comments: