Sydney, 24.03.2007 Nederlands part 3

Hallo iedereen!Ik was vandaag naar het 'royal botanic garden' geweest. Een superschoon park gelegen een baai en het opera house. Het weer nodigde echt uit tot picknicken want het was hier 35 graden. De herft, begonnen op 21 maart, laat dus nog op zich wachten.:) Zoals overal begon nu ook een Australier tegen mij te praten. Aangezien de onvermijdelijke vraag "where do you come from?" natuurlijk nu ook weer kwam, dacht ik: ik ga eens wat anders zeggen. Ik krijg namelijk altijd hetzelfde antwoord op mijn "I am from Belgium"-antwoord:"COOL!". Ik heb nog geen ander antwoord gehoord. Dus ik antwoordde vandaag:"I am from Luxembourg." en het antwoord was "groovy"!!!:) Ik denk dat voor de Australiers Europa een doolhof van landen is. Zo vertelde een collega van mij op dag 2 in mijn job:"this is a new colleague, he is from Liechtenstein!". Ik antwoordde:"You are close!":) Ik heb het er maar bij gelaten, want die geraken er toch nooit uit!!!Groetjes vanuit Fiji, euh Nieuw-Zeeland, euh nee, AUSTRALIE natuurlijk!!!Ruben

No comments: