Sydney, 10.03.2007 Nederlands

Hoi iedereen!

"How 'ya going?", dat is hetgene mijn collega's mij 5 keer per dag vroegen! Die Australiers zijn niet te doen!:) Ik heb mijn interim van een week beeindigd bij DIAGEO. En ik moet zeggen: met pijn in het hart. Dat was nu echt eens een heel goed bedrijf! Ik heb al verteld over het fruit en de spelmachine... Wel, naast dat en echt coole collega's, hebben ze ook een bar... Diageo doet namelijk distributie van alcoholische dranken. Neen, geen bier maar duurder spul zoals vodka, bacardi,... Die bar was geopend van woendag tot vrijdag en alles was... gratis! Dus gisteren avond ikke met mijn collega's daar naartoe gegaan. Die ene collega had gezegd:"je paste goed in de groep, vraag aan de baas of je niet langer kan blijven." Ik dacht: als iedereen zo vriendelijk is en zo goed gezind, dan ben je dat ook!:) Spijtig maar ik heb reeds getekend bij het andere bedrijf. Na 4 smirnoff cola's en een baileys mint en chocolate, heb ik de metro terug genomen... Hoe, dat weet ik niet meer!:) Waar vind je nog een beter en interessanter bedrijf???:) Het is spijtig, maar ik probeer gewoon te denken dat het een leuke ervaring was.Na 2 zieken gehad te hebben in het huis waar ik woon, had ik schrik ook ziek te worden. Gelukkig zijn die 2 nu weer gezond en ben ik niet ziek geworden... Nu is er toch wel een andere die uitslag heeft gekregen op heel haar lichaam: ze heeft uitslag met overal rode puntjes... Ze is naar de arts geweest en daar vertelden ze dat zij het strandinsekt heeft opgelopen... Een insekt dat op het strand leeft en dat zich dan op mensen stort! Ze moest zich behandelen: een hele nacht een lotion op haar hele lijf en dan supergoed wassen. Nu blijkt dat dat niet over is... Bovendien is dat strandinsekt superbesmettelijk, dus iemand anders in het huis zou het ook moeten gekregen hebben... En dat is niet zo... Misschien is het een allergie. Eerlijk gezegd hoopt iedereen bij ons dat... want de schrik zit er weer in bij iedereen!:) Als het niet weg is, vertrekt ze binnen 10 dagen. Retour a Paris! Is ook te begrijpen, want het begint psychologisch te werken bij haar. Het ziet er ook niet uit. En het erge is, niemand durft haar een knuffel of schouderklopje te geven... Uit schrik voor besmetting...Strandinsekt of niet: ik ga dadelijk naar het strand. Morgen ga ik naar Potts Point, dat is een historisch Victoriaanse wijk van het prachtige Sydney!

Saying bye now!

Ruben

No comments: